صادرات گیاهان دارویی به کشور پاکستان

قیمت بزور گیاهان دارویی در سال 1400
قیمت بزور گیاهان دارویی در سال 1400
آذر 24, 1400
قیمت گلپر عمده
فروش فوری گیاهان دارویی در بازار شیراز
دی 14, 1400
پخش گیاهان دارویی

صادرات گیاهان دارویی به کشور پاکستان  با طی کردن مراحل هایی همچون تایید کیفیت محصولات، بسته بندی های مناسب آنها و…. از سوی وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات انجام می شود.

رونق صادرات گیاهان دارویی به کشورهای مختلف

امروزه به دلیل تغییر کردن همه چی و از جمله امکاناتی که در دسترس همه است صادرات گیاه دارویی نیز رونق کرده است، اما کمتر مجموعه هایی هستند که با مجوزهای مربوط به صادرات بتوانند محصول ها را به کشورهای خارجی عرضه کنند. کالا و محصول ها برای صدور ابتدا در گمرک های استانی قرار می گیرند تا زمان صدور گواهینامه و تایید محصول ها، و ارزیابی آنها در شاخص های کیفیت و بسته بندی.

صادرات موفق گیاهان دارویی به کشور پاکستان

صادرات موفق گیاه دارویی به کشور پاکستان از طریق میشین به راحتی امکانپذیر بوده است تا به الان. امروزه در تمام کشورها به دلیل پیشترفت در زمینه امکانات، اقتصاد گیاهان دارویی در دنیا به اقتصاد نوین و سریع‌ الرشد لقب گرفته است. زمانی که محصول ها در گمرک های مرزی و استان قرار بگیرند، تنها نصف راه را رفته اند تا صدور گردند. در زمینه صادرات و آخرین مراحل، زمانی که اجازه ترخیص کالا داده شود و اجناس ها و محصول ها را از گمرک آزاد کرده، می توان عملیات واردات یا صادرات آنها به خارج از کشور را انجام داد.

صادرات گیاهان دارویی به کشور پاکستان

بازار بزرگ پاکستان برای خرید گیاهان دارویی ایران

این کشور یکی دیگر از بین چندین بازار فروش می باشد که گیاهان دارویی ایرانی را تهیه می کنند و به کشور خود وارد می کند. در بسیاری موارد صدور محصولات گیاه دارویی و دیگر محصول ها، توسط واحد ها و نمایندگی های تولید، که صاحب واقعی کارت بازرگانی کالا باشند، یا نماینده رسمی آنها، می توانند محصول را صادر کنند. علاوه بر پاکستان شما می توانید در هر کشور خارج از ایران که باشید محصول را برای خود تهیه کنید.

کشورهای وارد کننده گیاه دارویی

کویت

هندوستان

اسپانیا

و….

صادرات گیاهان دارویی به کشور پاکستان

بهترین ارقام صادراتی گیاهان دارویی به کشورهای مختلف

بهترین ارقام صادراتی گیاهان دارویی در کشور چقدر می باشد؟ ایران دارای بهترین رقم های گیاهان دارویی در جهان می باشد. در واقع هر تجارتی قبل از ورود به حوضه تجارت گیاهان دارویی، باید با لیست گیاهان دارویی صادراتی ایران آشنا باشد و مسلط به قوانین صادرات گیاهان دارویی باشد. در میان بهترین رقم های گیاهان دارویی در کشور را می توان از موارد زیر نام برد:

آویشن

گل گاو زبان

بومادران

اسطوخودوس

گزنه

چای سبز

و….

پیشنهاد صادرات اویشن و پونه کوهی به پاکستان

صادرات اویشن و پونه کوهی به پاکستان و تمام دیگر کشورهای صادراتی انجام می شود. به شما پیشنهاد می کنیم گیاهانی همچون، گزنه، آویشن، بومادران، انواع چای سبز، و غیره نیز می توانید برای صادرات انتخاب کنید. کشور ما به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد یکی از بهترین مناطق برای رشد و پرورش انواع گیاهان دارویی است و به همین جهت بازاریابی گسترده ای ایران دارد در زمینه پرورش بهترین گیاهان دارویی.

صادرات گیاهان دارویی به کشور پاکستان
فروش گیاهان دارویی
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه جاوید تجارت کاسپین را به خرید بهترین گیاهان دارویی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گیاهان دارویی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1 دیدگاه

  1. […] صادرات گیاهان دارویی، باید ابتدا مطمئن شوید که گیاهان شما در لیست گیاهان […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *